Εγώ, η Γωγώ, στο θέατρο Αυλαία

Written by

Στο υπερπλήρες θέατρο Αυλαία παρακολουθήσαμε το έργο της κας Ελένης Γκασούκα ‘Εγώ, η Γωγώ’ με την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου να καταπλήσσει επί 70 λεπτά στη σκηνή, συνδυάζοντας ιδανικά, κωμικά και δραματικά στοιχεία στη προσπάθειά της-την ισχνή, όπως πάντα στη ζωή της- να απεγκλωβισθεί από το τα συντρίμια του αυτοκινήτου της, που ατυχώς το οδήγησε σε χαράδρα.

            Με μοναδικά στοιχεία ,γνωστά στους θεατές, μια Ελληνική χαράδρα, ένα αλλοπρόσαλλο τρανζίστορ, η καλή ηθοποιός αναπολεί, απογοητεύεται, ηρεμεί, αισιοδοξεί, αυτοσαρκάζεται, λυπάται, σκέφτεται τα παρελθόντα και τα μελλούμενα και στρέφεται προς τον Θεό, παρακαλώντας για τη σωτηρία της.

            Ένα έργο άχρονο, διαδραματιζόμενο σε απροσδιόριστο τόπο, σκηνοθετημένο από τη συγγραφέα αρκετά επιτυχημένα, σε κείμενο που άρεσε, δεν κούρασε και πολλές φορές ενθουσίασε του θεατές που στο φινάλε καταχειροκρότησαν τους συντελεστές του.

            Οι ευτυχισμένες ημέρες του Μπέκετ σίγουρα ενέπνευσαν τη συγγραφέα, που όμως τράβηξε το δικό της συγγραφικό δρόμο με προσωπικό ύφος, η δε συνεργασία της με την κυρία Κωνσταντινίδου ήταν αρμονική, μολονότι η ηθοποιός δεν ‘ηταν πρώτη επιλογή της για την ερμηνεία του ‘εργου.

        Αν και  η παραπάνω ηθοποιός έχει γίνει γνωστή περισσότερο σαν κωμική, στοιχείο που και η ίδια δέχεται, εξ ίσου εξαιρετική αποδείχθηκε και στα δραματικά σημεία του έργου.

            Η  εμφάνιση του νεαρού Νίκου Πιζάνη , σαν δήθεν σωτήρα, από το πουθενά έρχεται να επιβεβαιώσει την άποψη για γενίκευση του θέματος και τη συμπεριφορά του σύγχρονου ανθρώπου, με εύκολες επιλογές.

            Οι ακραίες συμπεριφορές της άτυχης οδηγού είναι απόλυτα δικαιολογημένες , δεδομένης και της κατάθλιψής της, άλλης πολυτελούς σύγχρονής ασθένειας.

            Τα σκηνικά της κας Φιλίππου θυμίζουν τροχαίο ατύχημα, η μουσική επιμέλεια του Πάνου Σουρούνη κατάλληλη, η επιλογή της συνέντευξης του Στέλιου Ράμφου από ραδιοφώνου  έξυπνη, όπως και η αντίδραση της ηθοποιού.

            Οι μεγάλες προσπάθειες των υπεύθυνων του θεάτρου Αυλαία ευοδώνονται και πλέον το έχουν φέρει στη πρώτη θέση των ποιοτικών θεάτρων στη πόλη, ανεβάζοντας πάντοτε ποιοτικά έργα που καλύπτουν πλήρως τις θεατρικές ανάγκες των απαιτητικών συμπολιτών μας.-